کوپلینگ فلزی و ویژگی های آن

کوپلینگ فلزی و ویژگی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 28 بهمن 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کوپلینگ ها قطعاتی برای انتقال نیرو هستند که در انواع مختلف ساخته می شوند تا بتوان برای تجهیزات مختلف از آن استفاده کرد. کوپلینگ ها در انواع کوپلینگ های انعطاف پذیر و کوپلینگ های صلب هستند که هر یک از این کوپلینگ ها دارای ویژگی های خاصی می باشند و برای کاربرد های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب صحیح کوپلینگ بسیار مهم است و و باید به آن توجه شود. یکی از انواع دسته بندی هایی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم ، کوپلینگ فلزی است. کوپلینگ فلزی برای اتصال میان دو محور هم راستا مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع برای استفاده از کوپلینگ فلزی برخلاف کوپلینگ های لاستیکی که ناهمراستایی را رفع می کنند ، در این نوع باید دو محور کاملا هم محور باشند. بنابراین در صورت عدم تقارن محور در کوپلینگ فلزی ، موجب آُسیب به آن خواهد شد.

فروش شیمز کوپلینگ و انواع قطعات کوپلینگ ها توسط این مجموعه ارائه می شود و به منظور خرید کوپلینگ ها می توانید از این مجموعه اقدام به خرید کوپلینگ های با کیفیت با قیمت منصفانه نمایید.

فروش کوپلینگ فلزی

کوپلینگ فلزی چیست؟

 کوپلینگ فلزی که نوعی کوپلینگ صلب است ، برای اتصال دو محوری که ناهمراستایی ندارند کارایی دارد. کوپلینگ فلزی قابلیت انتقال انواع حرکت ها از موتور یا محرک به متحرک را دارد. به دلیل این که کوپلینگ فلزی ، کوپلینگ سخت است باید ابتدا از تراز بودن محوری شافت ها مطمئن شد. در واقع کوپلینگ فلزی موجب اتصال مستقیم متحرک به موتور می شود. انتقال نیرو به وسیله ی کوپلینگ فلزی ، بار محوری را به موتور وارد نمی نماید که این یکی از ویژگی های کوپلینگ فلزی است. کوپلینگ صلب که به آن کوپلینگ فلزی نیز گفته می شود تماما فلزی است و به همین دلیل ، از کوپلینگ فلزی می توان در دما های بالا و سرعت های بالا استفاده کرد. این نوع کوپلینگ قدرت بیشتری در مقایسه با کوپلینگ های لاستیکی برای انتقال قدرت دارد. از انواع رایج ترین کوپلینگ های فلزی می توان به کوپلینگ فلنچی، کوپلینگ آلومینیومی ثابت و کوپلینگ یونیورسال اشاره کرد.

فروش بهترین کوپلینگ های بازار توسط شرکت کیهان افزار زاگرس ارائه می شود و برای خرید انواع کولینگ ها و  شیمز کوپلینگ می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

وظایف کوپلینگ فلزی

 برای اتصال دو ماشین مختلف به یکدیگر به منظور اتصال میان محور ها مثل موتور و ژنراتور از کوپلینگ فلزی استفاده می شود. کوپلینگ فلزی موجب جذب ارتعاش و ضربات شده و از اسیب به قطعات جلوگیری می کند. همچنین انتقال گشتاور از محرک به متحرک به وسیله ی کوپلینگ فلزی میسر می شود. برای رفع مشکلات اضافه بار از کوپلینگ فلزی استفاده می شود. کوپلینگ فلزی بسیار مقاوم بوده و در دما های بالا می توان از ان استفاده کرد. به منظور انعطاف مکانیکی نیاز است که از کوپلینگ ها استفاده شود.

فروش کوپلینگ فلزی

شرکت کیهان افزار زاگرس یکی از مراکز معتبر فروش بهترین کوپلینگ های بازار است و انواع قطعات آن مانند شیمز کوپلینگ را ارائه می نماید. برای خرید کوپلینگ فلزی و سایر کوپلینگ ها از طریق سایت این مجموعه و تماس با همکاران ما می توانید خریدتان را با اطمینان انجام دهید.

هدف از کوپلینگ فلزی چیست؟

استفاده از کوپلینگ فلزی با هدف اجرای چندین عملکرد به صورت همزمان در یک ماشین می باشد. انتقال نیرو از شافتی به شافت دیگر به وسیله ی کوپلینگ فلزی انجام می گیرد و به این صورت انتقال نیرو را خواهیم داشت. برای مثال برای اتصال یک موتور به یک پمپ یا کمپرسور از کوپلینگ فلزی استفاده می شود. استفاده از کوپلینگ فلزی در صنایع مختلف انجام می شود و جذب شوک و ارتعاشات و نویز از طریق کوپلینگ فلزی انجام می شود و این نوع کوپلینگ ها برای دو محور همراستا مناسب می باشد. یک کوپلینگ صلب زمانی به کار گرفته می شود که همراستایی را در دو شفت داشته باشیم. استفاده از کوپلینگ فلزی تنها در زمان تراز نزدیک مناسب است. از انواع کوپلینگ فلزی می توان به کوپلینگ اسپلیت ماف ، کوپلینگ فلنجی و کوپلینگ آستین یا ماف اشاره کرد. کوپلینگ های فلزی قادر به تحمل ناهماهنگی های زاویه ای و ارتعاش و بار های ضربه ای نمی باشند. اما بعضی از انواع کوپلینگ فلزی می توانند تنها یک نوع ناهماهنگی را داشته باشند.

خرید شیمز کوپلینگ

شیمز کوپلینگ یکی از قطعات مهم در کوپلینگ ها است که با توجه به تنوع کوپلینگ ها ، شیمز کوپلینگ نیز متنوع است. در زمان نیاز به تعمیرات کوپلینگ ها ، می توانید خرید شیمز کوپلینگ را به صورت جداگانه انجام دهید. مراکزی که فروش کوپلینگ ها را ارائه می کند ، شیمز کوپلینگ را نیز به فروش می رساند. برای خرید شیمز کوپلینگ از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس می توانید این قطعه را با کیفیت عالی تهیه کنید.

فروش بهترین کوپلینگ های بازار

امروزه در بازار انواع کوپلینگ ها و شیمز کوپلینگ ارائه می شود اما تمامی آن ها از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند بنابراین برای این که بتوانید مرکز فروش بهترین کوپلینگ های بازار را بیابید نیاز به دقت زیادی دارید. فروش بهترین کوپلینگ های بازار تنها توسط مراکز معتبر انجام می گیرد و ما در این مقاله یکی از معتبرترین مراکز فروش بهترین کوپلینگ های بازار یعنی این مجموعه را معرفی کردیم.

خرید کوپلینگ فلزی با قیمت ارزان

 در صورتی که شما هم قصد خرید کوپلینگ فلزی با مناسب ‌ترین قیمت را دارید باید از طریق فروشندگان معتبر، خریدتان را انجام دهید. با خرید کوپلینگ فلزی از شرکت کیهان افزار زاگرس می ‌توانید کمترین هزینه را پرداخت کنید. این مجموعه با در نظر گرفتن قیمت مناسب برای فروش کوپلینگ توانسته رضایتمندی مشتریانش را ایجاد نماید. امروزه فروش کوپلینگ فلزی در تنوع بالا انجام می ‌گیرد و هر یک از این کوپلینگ فلزی ها دارای کیفیتی می‌ باشند. کیفیت کوپلینگ فلزی بسیار مهم است و در صورتی که کوپلینگ فلزی با کیفیت و مرغوبی را تهیه کنید کارایی مناسبی را از آن مشاهده می‌ کنید. فروش بهترین کوپلینگ های بازار توسط شرکت کیهان افزار زاگرس انجام می گیرد. این مجموعه محصولاتی با کیفیت را ارائه می‌کنند و شما با خرید کوپلینگ فلزی از این مجموعه ی معتبر می‌ توانید انواع کوپلینگ فلزی و شیمز کوپلینگ مورد نظر را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب تهیه نمایید.

فروش کوپلینگ فلزی

فروش کوپلینگ فلزی به صورت اینترنتی

 اگر شما هم مثل بسیاری از افراد قصد دارید خرید کوپلینگ فلزی و شیمز کوپلینگ را به صورت اینترنتی انجام دهید، باید به شما بگوییم که در ابتدا با یافتن مجموعه معتبر می ‌توانید خرید کوپلینگ فلزی و شیمز کوپلینگ را به صورت مطمئن انجام دهید. مراکز معتبر محصولاتشان را با ضمانت ارائه می ‌کنند و قیمت‌ های مناسبی را در نظر می ‌گیرند. امروزه فروش انواع کالا ها به صورت اینترنتی رواج پیدا کرده است و افراد برای خرید کالای مورد نظرشان دیگر به دنبال فروشگاه‌ ها نمی ‌گردند و از طریق اینترنت و با یک جستجوی ساده کالا های مورد نظر را تهیه می ‌کنند. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از قدیمی ‌ترین و معتبر ترین فروشگاه ‌های اینترنتی عرضه کننده کوپلینگ فلزی و شیمز کوپلینگ و انواع قطعات کوپلینگ ها در کشورمان است. برای خرید اینترنتی کوپلینگ فلزی به سایت شرکت کیهان افزار زاگرس مراجعه کرده و سفارش با همکاران ما تماس بگیرید. همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

 https://keyhan-tajhiz.com/

کمپرسورنایلون حبابدارنایلون شیرینگماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیپوستر دیواریکاغذ دیواریپوشاک12345678910