پنل دوش حمام و اجزای آن

پنل دوش حمام و اجزای آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 16 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

یکی از تجهیزات حمام که امروزه بسیار مورد توجه دکوراسیون داخلی حمام قرار گرفته است ، پنل دوش حمام  است. پنل دوش حمام برای انواع حمام ها به کار گرفته می شود بنابراین افراد با داشتن حمام کوچک هم می توانند از انواع پنل دوش حمام استفاده کنند.

مجموعۀ علائدین از مراکز فروش پنل دوش حمام در انواع مرغوب و با کیفیت می باشد بنابراین برای خرید پنل دوش حمام با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق فروشگاه علائدین اقدام نمایید.

پنل دوش حمام چیست

پنل دوش حمام یا همان شاور پنل به عنوان یکی از جدید ترین تجهیزات حمام ، ترکیبی از شیر حمام و علم دوش و انواع ماساژور می باشد. پنل دوش حمام به صورت روکار نصب می شود و اتصالات و لوله ها توکار می باشد. تمام تجهیزات مورد نیاز در یک پنل دوش خلاصه شده است و شما با داشتن این پنل می توانید انواع تجهیزات حمام را داشته باشید. نصب پنل دوش حمام بسیار راحت بوده و می توان این پنل را در محل نصب دوش های قدیمی نصب کرد. شاور پنل دوش حمام  معمولا چندین مجرای خروجی دارد که نازل ها منعطف هستند و ضد رسوب می باشند.

پنل دوش حمام

بنابراین تجهیزاتی که در پنل دوش حمام قرار دارند، عبارت ‌است از:

  • سردوش اصلی
  • پاشور یا وان‌ پرکن
  • هندل ‌ها
  • صفحه اصلی پنل

        و...

آشنایی با شاور پنل دوش حمام

پنل دوش حمام  پکیجی کامل برای حمام در نظر گرفته می شود که شامل انواع تجهیزات حمام مورد نیاز می باشد. انواع شاور پنل حمام ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. در پنل دوش حمام اجزایی مانند این موارد مشاهده می شود.

  • سردوش ثابت
  • وان‌پرکن
  • دوش دستی
  • ماساژور بالاتنه
  • ماساژور بالاتنه

هر یک از انواع پنل دوش حمام ممکن است دارای چند آپشن باشد. بنابراین پنل دوش حمام ها از نظر طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. در پنل دوش حمام ، هندل اصلی وجود دارد که فشار و دمای تمام خروجی ها را کنترل می کند و علاوه بر آن در هر یک از خروجی ها از شیر استفاده شده است.

پنل دوش حمام

جنس شیرآلات در پنل دوش از چیست؟

شیر آلات پنل دوش حمام بسیار مهم هستند و معمولا از برنج برای ساخت شیرآلات پنل دوش حمام استفاده می شود زیرا برنج دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل فرسودگی و رطوبت است و دچار خوردگی و اکسید  نمی شود. البته برخی از شیرآلات نیز با استفاده از کروم آبکاری شده اند. 

اندازه انواع پنل دوش حمام

اندازه ی پنل دوش حمام مهم است و افرادی که قصد خرید پنل دوش حمام را دارند ، به اندازه ی آن توجه دارند. برای انتخاب پنل دوش حمام با اندازه ی مناسب باید به شرایط حمام توجه داشت. برخی از افراد این تصور را دارند که برای حمام های کوچک نمی توان از پنل دوش حمام استفاده کرد در صورت که انواع پنل دوش حمام  با طراحی های مختلف و جمع و جور هستند  که به راحتی برای حمام های کوچک نیز مناسب هستند. شاور پنل از ارتفاع 150  تا 200 سانتی ‌متر و در عرض 25 تا 35 سانتی ‎متر می باشد. البته برخی از انواع پنل دوش حمام در ابعاد بزرگ تر و دارای صندلی هستند.

انواع ریزش آب در پنل دوش حمام

ریزش آب در انواع پنل دوش حمام می تواند متفاوت از هم باشد. بنابراین شما می توانید خرید پنل دوش حمام را در نوع ریزش آب مختلف تهیه کنید. انواع ریزش آب در پنل دوش حمام عبارتند از :

  • دو حالته
  • سه حالته
  • چهار حالته
  • پنج حالته
  • حالت ریزش آبشاری یا خطی

کاربرد پنل دوش حمام

از مهم‌ ترین کاربرد های پنل دوش حمام ، استفاده از پنل دوش حمام در حمام های معمولی و کابین دوش می باشد. نصب پنل دوش حمام  بسیار ساده است و نیازی به هیچ گونه زیرسازی ندارد و برای استفاده از پنل دوش حمام نیازی به نصب شیرآلات حمام نمی باشد.

مزایای پنل دوش حمام

برای استحمام ، استفاده از امکانات می تواند کیفیت بالایی را ایجاد کند و بخصوص امروزه که تجهیزات حمام در انواع مدرن و با امکانات بالا طراحی شده اند، استفاده از پنل دوش حمام  بسیار رواج پیدا کرده است. با استفاده از پنل دوش حمام دیگر به تجهیزات اضافه نیازی نخواهید داشت و تمام تجهیزات برای استحکام تکمیل است. پنل دوش حمام  دارای مزایای زیادی است که موجب شد فروش پنل دوش حمام بسیار پر رونق باشد. از مزایای مهم خرید پنل دوش حمام می توان به مورد زیر اشاره کرد.

  • قیمت مناسب نسبت به قابلیت‌ها

پنل دوش حمام اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. شما می توانید خرید پنل دوش حمام را با بودجه های مختلف انجام دهید. با توجه به آپشن هایی که یک پنل دوش حمام دارد مانند سردوش دیواری توکار، دوش دستی، ماساژور توکار، شیر حمام توکار با مغزی چندحالته و... خرید پنل دوش حمام بسیار به صرفه خواهد بود ، در صورتی که برای تهیه ی هر یک از این اجزا باید مبالغ بسیار بیشتری را بپردازید و این پکیج به صورت ارزان تر در نظر گرفته شده است.

  • ظاهر لوکس

ظاهر تجهیزات حمام از موارد مهمی است که افراد به آن توجه زیادی دارند و می خواهند تجهیزات حمام مدرن و به روزی داشته باشند در نتیجه با خرید پنل دوش حمام می توانید تمامی تجهیزات حمام لازم را داشته باشید. به دلیل یکپارچه بودن تجهیزات پنل دوش حمام ، این تجهیز به صورت لوکس می باشد. بنابراین تنها با خرید پنل دوش حمام  ،دیگر به تجهیزاتی دیگری نیازی ندارید و خواهید دید که تغییرات بزرگی را در حمام ایجاد می کنید.

  • نصب آسان

نصب انواع پنل دوش حمام آسان بوده وهندل اصلی در پنل دوش حمام ، به لوله کشی اصلی متصل می شود و در نهایت جریان آب بین بخش های مخلف تقسیم می شود. به همین دلیل برای نصب پنل دوش حمام نیازی به زیرسازی نمی باشد و می توان به راحتی و در زمان کوتاه آن را نصب کرد.

  • صرفه ‌جویی در مصرف آب و زمان استحمام

در دوش های عادی با سر دوش، تمام فشار آب در دوش خلاصه می شود و به دلیل کوچک بودن این دوش ها ، تمام تمرکز بر یه نقطه می باشد و بنابراین زمان بیشتری برای استحمام لازم است و مصرف آب بیشتر خواهد شد و در صورتی که با استفاده از پنل دوش حمام ، محل ریزش آب پنل زیاد است و بنابراین در مصرف آب صرفه جویی می شود.

پنل دوش حمام

خرید پنل دوش حمام

برای خرید پنل دوش حمام در نوع مرغوب می توانید از طریق سایت علائدین نسبت به خرید پنل دوش حمام اقدام نمایید. این مجموعه فروش پنل دوش حمام را در انواع مختلف ارائه می کند بنابراین شما از طریق این مجموعه می توانید خرید پنل دوش حمام را به صورت مطمئن انجام دهید. فروش پنل دوش حمام با مناسب ترین قیمت ارائه می شود و می توانید خرید پنل دوش حمام را با ارزان ترین قیمت از مجموعه ای معتبر انجام دهید.

فروش پنل دوش حمام به صورت اینترنتی

بری خرید پنل دوش حمام نیازی به مراجعه ی حضوری ندارید و از طریق سایت فروشگاه علائدین می توانید خرید پنل دوش حمام را انجام دهید. خرید اینترنتی پنل دوش حمام موجب می شود ما به راحتی محصول مورد نظر را بدون مراجعه ی حضوری و یافتن فروشگاه های فیزیکی انجام دهید که در زمان صرفه جویی خواهد شد.

https://aladdinlampshop.com/

کمپرسورنایلون حبابدارنایلون شیرینگماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیپوستر دیواریکاغذ دیواریپوشاک12345678910