پخش پوکه معدنی در تهران

پخش پوکه معدنی در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 4 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پوکه معدنی از جمله سنگ ها آتش فشانی است که سبک و متخلخل است. پوکه معدنی را با نام علمی پومیس می شناسند. پوکه معدنی ها از سنگ هایی هستند که در اثر فعالیت آنش فشانی بوجود می آیند. این سنگ ها را می توان برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار داد. پوکه معدنی ها از مواد مختلف همچون خاک، شن، سنگ، خاک رس، سنگ آهک، سنگ گچ، سرباره‌ ها و سایر مواد معدنی ساخته می شوند. این سنگ معدنی برای مواد اولیه ی صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش پوکه معدنی در تهران توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی انجام می شود. این مجموعه انواع پوکه معدنی از جمله پوکه معدنی قروه را عرضه می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

کاربرد پوکه معدنی چیست؟

پوکه معدنی سنگی است که با فعالیت آتش فشان و مواد مذاب حاصل از آن به دست می آید. مواد مذاب از دل کوه بیرون امده و بر روی سطح زمین قرار می گیرد. بارش باران و تماس با مواد مذاب با هوا موجب سرد شدن این مواد مذاب و در نتیجه تشکیل سنگ ها می شود. پوکه معدنی به دلیل نحوه ی ساخته شدنش که در حرارت بالا و تحت فشار زیاد است، دارای مقاومت بسیار بالایی  می باشد. زمانی که مواد مذاب بر روی سطح زمین قرار می گیرند، در این مواد ، حباب های گاز حاصل از فرآیند های شیمیایی وجود دارد که پس از تشکیل سنگ ها محل این حباب ها خالی مانده و به همین دلیل پوکه معدنی داری ساختار متخلخل است. یکی از انواع با کیفیت ترین پوکه معدنی ، پوکه معدنی قروه است. پوکه معدنی قروه که در کردستان یافت می شود بسیار مرغوب بوده و فروش این پوکه معدنی در تهران بسیار پر رونق است.

پوکه معدنی

کاربرد پوکه معدنی

پوکه معدنی برای مصارف مختلف به کار می رود. از پوکه معدنی به عنوان افزودنی در تولید بتن و سیمان، ساخت بلوک ها و آجرهای سبک استفاده می شود بنابراین عمده استفاده از پوکه در بخش ساختمان سازی و کار های عمرانی است. همچنین برای تهیه کودهای آلی و معدنی در کشاورزی از پوکه معدنی استفاده می شود. پوکه معدنی می تواند در ذخیره سازی آب مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل در مناطق کم آب از پوکه معدنی استفاده می شود. همچنین در صنایع فلزی به عنوان جداکننده و تصفیه کننده از پوکه معدنی استفاده می شود.

خرید پوکه معدنی در تهران

برای خرید پوکه معدنی در تهران باید از طریق مراکز معتبر این سنگ معدنی را تهیه کنید زیرا پوکه معدنی ها در کیفیت گوناگون عرضه می شوند و برای این که بتوانید نوع با کیفیت را تهیه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم به مجموعه ی پوکه معدنی رضایی مراجعه کنید. این مجموعه انواع پوکه معدنی ها از جمله پوکه معدنی قروه را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید پوکه معدنی در تهران به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

پوکه معدنی

موارد استفاده پوکه معدنی

  • کاربرد پوکه معدنی شیب بندی کف ساختمان
  • شیب بندی سقف ساختمان
  • استفاده از پوکه معدنی در محوطه سازی
  • صنعت شیشه سازی و برش شیشه
  • به عنوان مصالح ساخت سد
  • در کشاورزی
  • تزئین باغچه ها و آکواریوم
  • استفاد از پوکه معدنی قروه تهیه برخی از انواع فلزات
  • کاربرد در صنعت پزشکی
  • تهیه ی انواع مصالح بتونی
  • در کف سازی خیابان ها، اتوبان ها و جاده ها
  • استفاده به عنوان ساینده در صابون
  • به عنوان سنگ پا
  • ساخت تونل

ویژگی های پوکه معدنی قروه

بیش ترین کاربرد پوکه معدنی قروه در بخش ساختمان سازی و پس از آن در بخش کشاورزی است. پوکه معدنی دارای مقاومت بالایی می باشد و در مصالح ساختمانی برای مقاومت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پوکه معدنی دارای وزن سبک است و برای ساخت سازه های سبک بسیار کاربردی است به همین دلیل برای ساخت پل ها ، ساختمان و... از پوکه معدنی قروه استفاده می شود. پوکه معدنی قروه دارای بافت متخلخل است و عایق بسیار خوبی برای صوت و انرژی است. این ماده ی معدنی برای پیمان کاران و کشاورزان پر کاربرد است و به دلیل قیمت ارزان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پوکه معدنی ها دارای ویژگی های متفاوت از سایر سنگ ها می باشد. از این ویژگی ها می توان به غیرقابل احتراق بودن، رسانایی ضعیف، استحکام بالا، وزن سبک، عایق بسیار خوب در برابر گرما، سرما و صدا، مقاوم در برابر رطوبت و غنی بودن از مواد معدنی اشاره کرد. فروش انواع پوکه معدنی در تهران توسط این مجموعه با نازل ترین قیمت انجام می گیرد و پوکه معدنی رضایی انواع مرغوب ترین پوکه معدنی ها را عرضه می کند.

 در ادامه به ویژگی های پوکه معدنی می پردازیم:

  • عایق در مقابل گرما، سرما و صدا

یکی از موارد مهمی که موجب استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی شده است، عایق بودن این سنگ معدنی است. عایق صدا و حرارت بودن مصالح ساختمانی بسیار مهم است و از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید. بخصوص در آپارتمان های امروزی بسیار کاربردی است. برای خرید پوکه معدنی در تهران به سایت پوکه معدنی رضایی مراجعه نمایید تا بهترین و با کیفیت ترین پوکه معدنی در تهران را تهیه کنید.  

  • مقاوم در برابر رطوبت

برای ساخت ساختمان ها نیاز است که از مصالحی استفاده شود که دارای مقاومت خوبی در مقابل رطوبت باشد به همین دلیل از پوکه معدنی قروه استفاده می شود. در صورت عدم استفاده از چنین مصالحی که مقاوم در مقابل آب هستند، نم و رطوبت به داخل محیط انتقال می یابد.

  • غیر قابل احتراق بودن

یکی از موارد مهم در ساخت ساختمان ها استفاده از متریالی است که در مقابل سوختگی مقاوم باشند و پوکه معدنی به دلیل مقاومت بالایی که دارد بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است.

  • غنی از مواد معدنی

پوکه معدنی قروه به دلیل این که ساخته شده از آتش فشان است منبع غنی از مواد معدنی می باشد. خواص و کاربرد پوکه معدنی  بسیار زیاد است و در کشاورزی از پوکه معدنی برای رشد گیاهان استفاد می شود.

  • وزن پایین و سبک

پومیس یا پوکه دارای وزن بسیار سبکی است به طوری که بر روی آب شناور می ماند. این سنگ معدنی علاوه بر مقاوم بالا دارای ساختار متخلخل و سبک است. فروش پوکه معدنی در تهران توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی انجام می شود .

  • جذب آب پوکه معدنی

برخی از انواع پوکه های معدنی قادر به جذب میزان زیادی آب می باشند که در کشاورزی بسیار مهم است. بخصوص برای مناطق کم آب استفاده از این سنگ معدنی بسیار مهم و ضروری است.

پوکه معدنی

  • استحکام بالا

پوکه معدنی دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است و پوکه معدنی ها برخلاف ظاهر متخلخلی که دارند ،مقاومتشان بسیار بالا است و به همین دلیل برای ساخت سازه های زیادی از پوکه معدنی استفاده می شود. همچنین از پوکه های معدنی در تهیه و ساخت مصالح ساختمانی برای کف سازی، شیب بندی، راه سازی و سد سازی، ساخت تونل و… می توان بهره برد.

فروش پوکه معدنی قروه و سایر انواع پوکه معدنی در تهران توسط مجموعۀ پوکه معدنی رضایی با ارزان ترین قیمت عرضه می شود این مجموعه پخش مستقیم پوکه معدنی را ارائه می نماید. برای خرید پوکه معدنی قروه و انواع دیگر پوکه معدنی در تهران به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

https://pokerezaei.com/

کمپرسورنایلون حبابدارنایلون شیرینگماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیپوستر دیواریکاغذ دیواریپوشاک12345678910