نایلون حبابدار و مزایای استفاده از آن

نایلون حبابدار و مزایای استفاده از آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 13 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

نایلون حبابدار نایلون با ویژگی های خاص است که در بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و این نایلون ها بسته بندی بسیار خوبی را برای محصولات ایجاد می کنند. نایلون حبابدار یا نایلون ضربه گیر در انواع مختلف تولید شده است و برای انواع بسته بندی ها می توان از نوع مناسب این نایلون ها استفاده کرد. با استفاده از نایلون حبابدار پوشش مناسبی برای کالا ها بوجود می آید و کالا ها در مقابل ضربه ، رطوبت ، آلودگی  در امان خواهند بود. نایلون حبابدار ، نایلونی پوشیده از حباب است که این حباب ها نقش عایق را برای کالا ها بوجود می آورند به طوری که در زمان ورود ضربه به بسته بندی ، حباب ها این ضربه را جذب کره و به کالا انتقال نمی دهند به همین دلیل است که نایلون حبابدار می تواند برای کالا های حساس و شکستنی بسته بندی عالی باشد. امروزه در بسیاری از کارخانه ها ، تولید کنندگان از نایلون حبابدار استفاده می کنند زیرا این نایلون بسته بندی کاملی را به تنهایی ایجاد می کند و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

مرکز دریا پلاستیک از مجموعه های معتبر تولید و پخش نایلون حبابدار است که انواع نایلون حبابدار را در نمونه های رولی و پاکتی و.. با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

نایلون حبابدار

معرفی نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از انواع نایلون های پلی اتیلنی است که برای مصارف مختلف از جمله بسته بندی استفاده می شود. این نایلون ها شامل ورقه های نایلونی هستند که با لایه ای از حباب های ریز پوشانده شده اند. نایلون حبابدار در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و به همین دلیل در بسته بندی ها نقش مهمی را در سالم ماندن کالا ها ایفا می کند. با بسته بندی کالا ها اعم از کالا های حساس و شکستنی و انواع دیگر با استفاده از نایلون حبابدار ، در جابجایی و انتقال کالا ها سالم خواهند ماند. بنابراین با پوشش نایلون حبابدار می توان از بروز مشکلات جلوگیری کرد. استفاده از نایلون ضربه گیر تنها محدود به بسته بندی نبوده و این نایلون ها به دلیل عایق بودن کاربرد های دیگری مانند پوشاندن پنجره و کاربرد های مشابه استفاده می شود.

انواع نایلون ضربه گیر

نایلون‌های حباب دار در انواع مختلفی تولید می شود و به همین دلیل کاربران از نایلون حبابدار در حوزۀ های مختلف استفاده می کنند. تنوع نایلون حبابدار این امکان را ایجاد کرده تا بتوان استفاده ی بهتری را از نایلون ضربه گیر داشت. نایلون های حبابدار از نظر تعداد لایه‌ها، ابعاد، جنس، شکل ظاهری و … متنوع هستند که در ادامه به آن می پردازیم:

نایلون حبابدار

  • تعداد لایه نایلون ‌های حبابدار

نایلون حباب دار در انواع تعداد لایه های مختلف تولید شده که از انواع آن می توان به نایلون حبابدار دو لایه و نایلون حبابدار سه لایه اشاره کرد. نایلون ضربه گیر در تعداد لایه های مختلف برای بسته بندی مختلف به کار می رود و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، نایلون حبابدار مقاومت بالاتری خواهد داشت. نایلون ضربه گیر به عنوان پوشش برای کالا های مختلف به کار می رود. برای بسته بندی انواع کالا ها مانند ظروف شکستنی، قطعات الکترونیکی، لوازم یدکی و موارد مختلف دیگر می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد. برای بسته بندی لوازم بزرگ تر مانند یخچال و... بهتر است از نایلون حبابدار با تعداد لایه های بیشتر استفاده کرد. به طور کلی در صورتی که بخواهید حفاظت بیشتری به عمل آید نیاز است که از نایلون ضربه گیر در تعداد لایه های بیشتر استفاده کنید.

  • جنس نایلون‌های حبابدار

از دیگر موارد مهم در نایلون ضربه گیر ، جنس آن است. نایلون حبابدار با روکش فلزی یکی از انواع نایلون حبابدار است که به آن نایلون متالایز نیز گفته می شود که از این نوع نایلون حبابدار برای کنترل دمای محصولات استفاده می شود. نایلون حبابدار در مقابل آلودگی و گرد و غبار عایق بوده و برای بسته بندی انواع کالا ها می تواند کاربردی باشد و بسته بندی با این نایلون بسیار کارامد است. از دیگر انواع پلاستیک حبابدار، می توان به نایلون حبابدار ضد استاتیک اشاره کرد. نایلون حبابدار ضد استاتیک که معمولا در رنگ صورتی است، برای بسته بندی لوازمی که حساس به الکتریسیته ساکن هستند مانند لب تاپ، قطعات الکترونیکی و.. استفاده می شود.  

  • شکل‌ های مختلف نایلون حبابدار

نایلون ضربه گیر در شکل های مختلف ارائه می شود و تولید کنندگان انواع نایلون حبابدار را با مدل ها متنوع به بازار عرضه می کنند. می توان نایلون حبابدار را به صورت متری یا رولی تهیه کرد. همچنین نایلون حبابدار در انواع پاکتی نیز به تولید می رسد که استفاده ی آسانی را برای برخی بسته بندی ها فراهم کرده است. انواع پاکت پستی حبابدار از انواع پر فروش ترین نایلون های حباب دار است.

  • ابعاد مختلف نایلون حبابدار

یکی از فاکتور های مهم در تنوع نایلون حبابدار ، ابعاد آن است. افراد می توانند خرید نایلون حبابدار را در انواع ابعاد مورد نظرشان تهیه کنند. رایج ترین نمونه های نایلون حبابدار از نظر ابعاد در رول ‌های ۱۰۰ متری و در عرض‌ های ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ متری می باشد.

خرید نایلون ضربه گیر

نایلون ضربه گیر از رایج ترین متریال بسته بندی است و سال هاست از این نایلون برای انواع بسته بندی ها استفاده می شود. همچنین افراد به منظور جابجایی لوازم و در اسباب کشی ها با استفاده از نایلون حبابدار می تواند پوشش خوبی را برای کالا ها داشته باشند تا کالا ها محافظت شوند. بدین ترتیب استفاده از نایلون حبابدار بسیار رواج دارد و می توان گفت نایلون حبابدار از پر مصرف ترین نایلون های بسته بندی محسوب می شود. برای خرید نایلون ضربه گیر در نوع مرغوب و با کیفیت از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام نمایید. مجموعۀ دریا پلاستیک از بزرگ ترین فروشندگان نایلون حبابدار است که انواع مختلف این نایلون را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. فروش نایلون ضربه گیر و انواع نایلون ها از طریق این مجموعه ارائه می شود.

فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار به صورت گسترده انجام می شود و این نایلون ها امروزه در تنوع بالایی اعم از نایلون حباب دار انتی استاتیک ، نایلون حبابدار پاکتی، نایلون حبابدار رولی و… عرضه می شود. فروش نایلون حبابدار توسط فروشگاه ها با قیمت های مختلف ارائه می شود. دریا پلاستیک با فروش نایلون حبابدار در تنوع بالا توانسته انواع نایلون مورد  نیاز مشتریان را ارائه نماید. فروش نایلون حبابدار از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد. بنابراین برای خرید نایلون ضربه گیر می توانید با مراجعه به سایت دریا پلاستیک می توانید به صورت آنلاین خرید هایتان را انجام دهید این مجموعه قادر به تامین نایلون حبابدار در حجم زیاد می باشد.

نایلون حبابدار

قیمت نایلون ضربه گیر

یکی از مزایای نایلون ضربه گیر ، قیمت ارزان آن است. نایلون ضربه گیر دارای قیمت بسیار منسابی می باشد و تولید کنندگان می توانند از این نایلون برای انواع بسته بندی ها استفاده کنند و این نوع بسته بندی صرفه ی اقتصادی دارد. بنابراین نایلون حبابدار می تواند یک بسته بندی بسیار عالی باشد که علاوه بر کارایی عالی و حفاظت از محصولات ، با کمترین هزینه مورد استفاده قرار گیرد. قیمت نایلون ضربه گیر در مجوعۀ دریا پلاستیک بسیار مناسب در نظر گرفته شده است بنابراین مشتریان می توانند خرید نایلون ضربه گیر را به صورت اینترنتی و با ارزان ترین قیمت از طریق این مجموعه انجام دهند.

https://daryapelastic.com/

کمپرسورنایلون حبابدارنایلون شیرینگماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیپوستر دیواریکاغذ دیواریپوشاک12345678910