لوازم یدکی بسترن اصل و با کیفیت

لوازم یدکی بسترن اصل و با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 4 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

شرکت خودروسازی بسترن (FAW)، از شرکت های بزرگ و معتبر چینی می باشد که انواع خودرو ها را به تولید رسانده است. این شرکت قدیمی دارای فعالیت گسترده در تولید خودرو می باشد و یکی از بزرگترین نام ‌های صنعت خودرو در جهان می باشد. یکی از محصولات شرکت فاو ، بسترن است. خودرو های بسترن در مدل های مختلف ساخته شده اند. برای خرید قطعات بسترن می توانید از فروشندگان معتبر که قطعات اصلی را ارائه می دهند ، این قطعات را تهیه کنید. لوازم یدکی بسترن شامل انواع قطعات مورد استفاده در خودرو های بسترن است که هر یک از اهمیت بالایی برخوردارند. برای خرید قطعات بسترن از جمله جلو پنجره بسترن B30 می توانید از مجموعه های معتبر و با سابقه هر یک از این قطعات را تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه نیو پارت است. فروشگاه نیو پارت از مراکز معتبر و تخصصی فروش قطعات بسترن در کشورمان است که انواع قطعات خودرو های بسترن را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

فروشگاه نیو پارت به عنوان یکی از فروشندگان معتبر و مشهور در زمینه ی فروش لوازم یدکی بسترن فعالیت دارد. یکی از محصولات این مجموعه ، جلو پنجره بسترن B30 است که با مناسب ترین قیمت و در نمونه ی اصلی برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

لوازم یدکی بسترن اصل

معرفی قطعات بسترن در مدل های مختلف

پیش از این که بخواهیم به معرفی لوازم یدکی بسترن بپردازیم ابتدا با انواع مدل های خودروی بسترن آشنا می شویم. خودرو های بسترن شامل مدل های متنوع است که توضیحی مختصر درباره ی پرطرفدار ترین آن ها ارائه می کنیم.

بسترن BF50 یکی از انواع خودرو های بسترن است که دارای سیستم ترمز مجهز به توزیع نیرو ترمز و ترمز ضد قفل است. این خودرو دارای سیستم روشنایی از جمله چراغ مه شکن جلو و عقب اشاره نمود. البته چراغ جلو از نوع هالوژن می باشد همچنین  چراغ بدرقه و سیستم گردش مه شکن هنگام دور زدن در پیچ ها از دیگر قطعات بسترن در این مدل است. در زمان خرید قطعات بسترن BF50 ، قطعات فابریک و قطعات نو را مقایسه کنید. در بخش فرمان بسترن BF50، این خودرو مجهز به سیستم نیروی کمکی هیدرولیکی، تنظیم موقعیت 2 حالته، روکش چرم و دکمه های کنترلی می باشد. این خودرو دارای سیستم مالتی مدیا می باشد.  

خودروی بسترن B30 از دیگر خودرو های بسترن است که از نظر طراحی کابین و جلو پنجره بسترن B30 و نمای ظاهری بدنه بسیار حرفه ای بوده و نسبت به دیگر خودرو های هم رده سطح بالاتری دارد. رانندگی با خودروی بسترن B30 بسایر لذت بخش است و این خودرو عملکرد  فنی بسیار بالایی دارد. لوازم یدکی بسترن در این مدل با مدل های دیگر تا حدودی متفاوت است.

خودروی بسترن b30 دارای محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 6 دنده اتومات با حالت اسپرت می باشد که موجب تمایز آن با سایر خودرو ها شده است. همچنین پیشرانۀ 4 سیلندری با حجم موتور 1.6 لیتر از دیگر نقات قوت این خودرو به حساب می آید. با توجه به ویژگی های این خودرو ، افراد زیادی برای استفاده در داخل شهر و بیرون شهر از خودروی بسترن استفاده می کنند.

خرید لوازم یدکی بسترن با بهترین قیمت

در هنگام خرید لوازم یدکی اصلی بسترن مانند جلو پنجره بسترن B30 باید با مناسب ترین قیمت خرید این قطعات را انجام دهید. زیرا قطعات تقلبی با قیمت های پایین در بازار بسیار زیاد است و این موضوع ، خرید لوازم یدکی بسترن را برای مصرف کنندگان بسیار دشوار کرده است به طوری که افراد زیادی اطلاعات کافی را درباره  قطعات بسترن نداشته و به دام کلاه برداران می افتند. توجه داشته باشید که تنها قطعات با کیفیت دارای کارکرد عالی و طول عمر بالا هستند و به همین دلیل قطعات بی کیفیت در زما ن کوتاه آسیب خواهند دید و عملکرد بسیار ضعیفی دارند. همچنین خرید لوازم یدکی بسترن با قیمت بالا نیز دلیلی بر کیفیت بالایی قطعه نمی باشد به همین جهت بهترین راه حل برای خرید قطعات بسترن عالی و با کیفیت مراجعه به فروشگاه های شناخته شده و با سابقه است.

لوازم یدکی بسترن اصل

ما در این مقاله فروشگاه نیوپارت را به شما معرفی می کنیم. این مجموعه در حوزۀ فروش لوازم یدکی بسترن فعالیت دارد و انواع قطعات خودرو های بسترن را با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می نماید. یکی از محصولات این مرکز معتبر ، جلو پنجره بسترن B30 است که در نوع اصلی و با کیفیت ارائه می شود. برای خرید لوازم یدکی بسترن همچون جلو پنجره بسترن B30 و سایر قطعات، به سایت مجموعۀ نیوپارت مراجعه کنید و با تماس با همکاران ما خرید قطعات بسترن را انجام دهید.

شرکت فاوموتور اولین و بزرگ ترین شرکت تولید خودرو در چین است که با شرکت های بزرگی همچون فولکس واگن ، آئودی ،مزدا و جنرال موتورز همکاری دارد. تولید کمپانی فاو به 3 میلیون دستگاه در سال رسید و این شرکت توانسته انواع خودرو ها را به بازار خودروی جهانی عرضه کند. بسترن در مدل های مختلف از قبیل مدل های بسترن b50f، b50و b30عرضه شد که در کشور ما نیز این خودرو ها دارای طرفداران زیادی می باشد. بسترن خودرویی با مشخصات فنی خوب است که دارای ظاهری زیبا و جوان پسند می باشد. این خودرو ها با داشتن امکانات پیشرفته ، استفاده ای راحت را برای کاربران فراهم می کنند.

انواع قطعات بسترن

 از انواع لوازم یدکی بسترن می توان به فیلتر هوا، انواع چراغ‌ های جلو وعقب، مخزن آب، جلو پنجره بسترن B30 ، کویل، واشر سرسیلندر، سپر، ایربگ ‌ها ، سپرجلو و عقب ، موتور و بدنه اتومبیل اشاره کرد و هر یک از این قطعات در زمان هایی ممکن است دچار آسیب شوند و نیاز به تعویض پیدا کند به همین جهت مصرف کنندگان خودرو های بسترن نیز مانند تمامی خودرو های دیگر در زمان هایی نیاز به خرید قطعه پیدا می کنند.  

برای استعلام قیمت قطعات بسترن به سایت مجموعه ی نیوپارت مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. فروش لوازم یدکی بسترن از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی امکان پذیر است و می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش را انجام دهید.

فروش لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی

برخی از مجموعه ها فروش حضوری قطعات بسترن را انجام می دهند اما امروزه با گسترش فضای اینترنت و دسترسی آسان به فروشگاه ها افراد دیگر کمتر به خرید های ضروری می پردازند. خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن فرصتی را ایجاد کرده است تا بتوان به راحتی انواع لوازم یدکی بسترن را به صورت آنلاین تهیه کرد. خرید اینترتنی دارای مزایای زیادی است و افراد می توانند در زمان کوتاهی سفارش خرید لوازم یدکی بسترن را ثبت کنند و قطعات را درب منزل تحویل بگیرند.

لوازم یدکی بسترن اصل

همچنین امکان دسترسی به فروشگاه های معتبر فراهم است و افراد نیاز به مراجعه ی حضوری و صرف ساعت ها زمان ندارند و به راحتی فروشنده ی قطعات را یافته در چند دقیقه سفارش خرید قطعات بسترن را انجام دهند. فروشگاه نیو پارت نیز برای دسترسی تمام مشتریان به این مجموعه فروش اینترنتی لوازم یدکی بسترن از جمله جلو پنجره بسترن B30 را در نظر گرفته است و محصولات خود را به صورت اینترنتی ارائه می نماید. برای مشاهده ی محصولات به سایت فروشگاه نیوپارت مراجعه فرمایید و پس از مشاهده ی محصولات، برای سفارش قطعات مورد نظر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

https://newpart-shop.com/

کمپرسورنایلون حبابدارنایلون شیرینگماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیپوستر دیواریکاغذ دیواریپوشاک12345678910