1مجموع 2 خبر

لوازم یدکی بسترن اصل و با کیفیت

خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن فرصتی را ایجاد کرده است تا بتوان به راحتی انواع لوازم یدکی بسترن را به صورت آنلاین تهیه کرد. خرید اینترتنی دارای مزایای زیادی است و افراد می توانند در زمان کوتاهی سفارش خرید لوازم یدکی بسترن را ثبت کنند >> ادامه مطلب

لوازم یدکی بسترن و انواع آن

قیمت لوازم یدکی بسترن به صورت کلی مشخص نیست و بسته به نوع قطعه، برند و مدل خودروی بسترنی که دارید، متفاوت است. همچنین قیمت فروش لوازم یدکی بسترن با توجه به بازار و شرایط اقتصادی هر زمان، ممکن است تغییر کند >> ادامه مطلب
1مجموع 2 خبر

محصولات خودروسازی بسترن یکی از شناخته شده ترین خودروهای چینی هستند. در حال حاضر سه مدل از خودرو های این شرکت در ایران وجود دارد. B50 ، B50F و B30 سه مدلی هستند که وارد بازار ایران شده و به نسبت دیگر مدل های چینی طرفداران زیادی دارد.
لوازم یدکی بسترن در ایران توسط خودروسازی بهمن موتور، مونتاژ و به بازار عرضه میشود. این لوازم، توسط شرکت بسترن در کشور چین تولید شده و وارد ایران می شود و در نهایت توسط شرکت بهمن موتور مونتاژ میشود.

لوازم یدکی بسترن


دسته بندی قطعات بسترن


فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی های مختلف و مشخصی صورت میگیرد. برای خرید لوازم یدکی بسترن بهتر است از دسته بندی ها اطلاع داشته باشید. این دسته بندی ها عبارتند از :
• قطعات موتوری که شامل واشر درب سوپاپ، یاتاقان ثابت و متحرک، موتور کامل و ... می شود.
• لوازم بدنه که شامل رینگ، گلگیر، درب‌ها و ... می شود.
. انواع چراغ‌ها که شامل مه شکن، چراغ‌های جلو، پروژکتور و ... می شود.
• قطعات جلوبندی و تعلیق که شامل بوش طبق، سیبک فرمان، کمک فنر و … می شود.
• قطعات سیستم ترمز که شامل پمپ ترمز، سیم ترمز دستی، سیلندر ترمز چرخ و … می شود.
• انواع بلبرینگ ها و هرزگردها که شامل بلبرینگ کلاچ پمپی، کاسه نمد ساق سوپاپ، فولی سر میل لنگ، بلبرینگ چرخ و ... می شود.
• قطعات برقی که شامل فن کولر، پمپ کلاچ، ترموستات و… می شود.
• قطعات سیستم تهویه که شامل رادیاتور آب، کندانسور کولر، پروانه فن و ... می شود.
• قطعات مصرفی و جانبی

قیمت فروش لوازم یدکی بسترن در فروشگاه اینترنتی


یکی از شایعاتی که در ایران قوت زیادی دارد این است که لوازم و قطعات خودرو های چینی بسیار کمیاب هستند و قیمت بالایی دارند. در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و تاسیس فروشگاه های متعدد، دیگر نمیتوان به این شایعات توجهی کرد.
لوازم یدکی بسترن نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای خرید این لوازم حتی نیازی نیست حتما راهی بازار شوید. شما می توانید در فروشگاه های اینترنتی از قیمت لوازم یدکی بسترن اطلاعاتی را کسب کرده و در نهایت برای خرید آن اقدام کنید.

لوازم یدکی بسترن

خرید لوازم یدکی بسترن اصل


یکی از قدیمی ترین و قوی ترین خودروسازان کشور چین، شرکت خودروسازی بسترن ( FAW ) است. سابقه فعالیت این شرکت خودروسازی به بیش از 60 سال میرسد. این شرکت امروزه به یکی از بزرگترین و محبوبترین خودروسازان جهان تبدیل شده است. شرکت خودروسازی بسترن در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 70 کشور جهان صادر می کند که یکی از آنها نیز ایران است.
لوازم یدکی بسترن را در ایران میتوانید از بسیاری از فروشگاه های عرضه لوازم یدکی خریداری کنید. در نتیجه افرادی که محصولات این شرکت را خریداری میکنند برای خرید لوازم یدکی بسترن به مشکل خاصی برخورد نمیکنند.


قیمت فروش لوازم یدکی بسترن


قیمت لوازم یدکی بسترن با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالای آلیاژ و مواد اولیه ای که در آن بکار رفته، به نسبت لوازم یدکی دیگر خودرو ها بالاتر است. تعداد زیادی از شرکت های متفرقه نیز اقدام به تولید و فروش لوازم یدکی بسترن کرده اند اما کیفیت آنها از قطعات اورجینال و اصلی آنها پایین تر است. همین امر نیز باعث پایین آمدن قیمت آنها شده است. با توجه به اینکه محصولات این شرکت در ایران طرفداران زیادی دارد، فروش لوازم یدکی این شرکت در ایران می تواند درآمد بالایی داشته باشد.


روش های فروش لوازم یدکی


برخی فروشگاه ها در ایران هنوز از روش قدیمی که همان روش حضوری است برای فروش استفاده می کنند. در صورتی که اگر بتوانند راه های دیگری مانند فروش اینترنتی را هم به روش های خود اضافه کنند، سود بیشتری برای آنها دربر خواهد داشت. فروش اینترنتی میتواند از راه های مانند استفاده از شبکه های اجتماعی و یا طراحی سایت انجام بگیرد.
فروش لوازم یدکی بسترن در بستر اینترنت و ارسال آن به سراسر کشور، روشی جدید و مدرن است که برای فروشگاه ها سود دهی بالایی دارد.

خرید لوازم یدکی بسترن اصل


لوازم یدکی بسترن اورجینال و تقلبی از لحاظ ظاهری بسیار به هم شبیه هستند. از همین رو باید برای خرید لوازم یدکی بسترن به مراکز و فروشگاه هایی مراجعه کنید که معتبر و قابل اعتماد باشند. پیش از آن که خودروهای چینی وارد بازار ایران شوند، بیشتر مردم علاقه زیادی به خرید خودرو های ایرانی داشتند. مهم ترین دلیل این موضوع کمیاب بودن و قیمت بالای لوازم یدکی خودروهای خارجی بود. اما با گسترش واردات خودروهای چینی، لوازم یدکی آنها نیز به صورت گسترده وارد ایران شد. شرکت بهمن موتور با وارد کردن لوازم یدکی بسترن و مونتاژ آن در ایران، باعث شد تا قطعات آن در بازار نیز به وفور یافت شود و این مشکلات نیز برای مصرف کنندگان برطرف شد.


نکات تاثیر گذار بر قیمت فروش لوازم یدکی بسترن


قیمت لوازم یدکی بسترن بستگی به اصل و یا تقلبی بودن آن دارد. لازم به ذکر است که قیمت این لوازم در زمانی که این خودرو ها به تازگی وارد ایران شده بودند، بسیار بالا بود. یکی از دلایلی که باعث شد تا قیمت فروش لوازم یدکی بسترن در بازار به تعادل برسد، واردات گسترده آن است. برای اینکه بتوانید خرید بهتری داشته باشید باید مراکز فروش معتبر را شناسایی کنید. این موضوع باعث میشود شما این لوازم را با کیفیت بالا و قیمت مناسبتری خریداری کنید.

لوازم یدکی بسترن


خرید برند اصلی قطعات بسترن


برای اینکه خودرو شما عمر بیشتری داشته باشد، بهتر است از برند اصلی قطعات آن بهره ببرید. برند اصلی این لوازم یدکی برند Besturn می باشد. قطعات اصلی را باید با این عنوان خریداری کنید. در حال حاضر شرکت های زیادی هستند که لوازم یدکی تقلبی را با قیمت های پایین را با نام قطعات اصلی وارد بازار میکنند. در نتیجه برای داشتن خرید بهتر باید به ضمانت اصالت، نشان کیفی و استاندارد آن توجه داشته باشید.

کمپرسورنایلون حبابدارنایلون شیرینگماشین آلات راهسازیلوازم یدکی بسترنلاستیکفروش اقساطی خودروپوکه معدنیپوستر دیواریکاغذ دیواریپوشاک12345678910